Magamról

Saját fotó
Veszprém, Veszprém, Hungary
"Igazságot Magyarországnak!!!" - "Justice for Hungary!!!" - "Egy út van én ebben hiszek,a mindent elsöprö Szeretet,a rossz felett gyözni fog a Jóóó..." - "...a szándék meleg,A Kevés is Több lesz ha a SZÍVED adod vele..." - "Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek egy Isteni Örök Igazságban,Hiszek Nagy-Magyarország feltámadásában!!!" - "Egy az Isten,egy a NEMZET,bármily sebzett,bármily gyenge!!!" - "Érted élünk Drága Hon,VESSZEN,VESSZEN TRIANON!!!"

2011. október 4., kedd

Csoda,vagy csak pusztán EMBERSÉG? :)

Téged választottalak, és
nagyon kiváncsi vagyok
kiktől fogom
visszakapni! "Egy kislány
bement a szobájába és
a szekrénykéje
mélyéről előhúzott egy
lekvárosüveget.
Kiöntötte a padlóra
az üvegben lévő
érméket, és gondosan
számolni kezdte.
Háromszor is
megszámolta, mert a
végösszegnek nagyon
pontosnak kellett
lennie.Nem
hibázhatott.Ezután
óvatosan
visszatöltötte a
pénzérméket az
üvegbe, rázárta a
tetejét,és
kisurrant a hátsó ajtón.A
hat háztömbnyire lévő
patikába
ment, amelynek ajtaja
fölött a nagy vörös
Indián Törzsfőnök
képe volt látható.
Türelmesen várt a
patikusra, hogy
szentelne rá egy kis
figyelmet, de a patikus
éppen nagyon el
volt foglalva.
Tess - így hívták a
kislányt -
megcsoszogtatta a lábát
a
padlón.
Semmi.Megköszörülte a
torkát úgy, hogy a
legkellemetlenebb
hangot adja, amit
csaklehet. Ez sem volt
sikeres. Végül kivett
egy érmét az üvegből
és
megkocogtatta a pult
üvegét. Ez használt!- És
te mit
szeretnél? - kérdezte a
patikus érezhetően
bosszús hangon
-éppen a chicagói
testvéremmel beszélek,
akit már ezer éve
nem láttam - tettehozzá
a patikus, mint aki
választ sem vár
a kérdésére.
- Én pedig az én
testvéremről szeretnék
beszélni veled -
mondta Tess
apatikuséhoz hasonlóan
bosszús hangon. Az
öcsém
nagyon beteg és egy
csodátszeretnék venni
neki.- Tessék? -
fordult hozzá a patikus.-
A neve Andrew és
valami csúnya
dolog nő a fejében, és
az Apukám azt
mondta, hogy csak egy
csoda mentheti meg őt.
Hát, tessék
mondani,
mennyibekerül egy
csoda?- Kislányom, mi
nem árulunk
csodákat. Sajnos nem
tudok neked segíteni -
felelte a
patikus, kissé
megenyhült tónusban.
Figyelj, nekem van
pénzem, meg tudom
fizetni. Ha nem lenne
elég,kipótolom. Csak
mondd meg mibe kerül!
A patikus
testvére, akivel eddig
beszélgetett, jólöltözött
férfi
volt.Lehajolt a
kislányhoz és
megkérdezte:
- Mondd csak, miféle
csodára van az
öcsikédnek szüksége?-
Azt nem tudom -
válaszolt Tess könnyes
szemmel - csak azt
tudom, hogynagyon
beteg és Anyu azt
mondta,hogy valami
operációra volna
szüksége. DeApu nem
tudja megfizetni,ezért
szeretném odaadni az
én pénzemet.
- Mennyi pénzed van? -
kérdezte a chicagói
férfi.- Egy
dollár és tizenegy cent -
felelte Tess alig
hallhatóan. Ez
az összesami van, de
tudok többet is
szerezni, ha kell.-
Nahát, milyen
csodálatos véletlen -
mondta mosolyogva a
férfi -, egy dollár és
tizenegy cent éppen az
a pontos
összeg, ami egy kisfiú
csodájának az ára..
Egyik kezébe tette a
pénzt, a másikkal kézen
fogta a
kislányt:- Vezess engem
haza hozzátok,
szeretném látni az
öcsédet és találkozni
aszüleiddel. Lássuk,
hátha van nálam
egy olyan csoda, amit te
szeretnél.A jólöltözött
férfi Dr.
Carlton Armstrong
volt,sebészorvos, aki az
idegsebészetre
specializálódott. Ingyen
elvégezte az
operációt, és nem
teltbele sok idő, amire
Andrew ismét
otthon volt, épen,
egészségesen.Anya és
Apa boldogan
beszéltek arról az
esemény-láncolatról,
ami idáig
vezetett.- Ez a műtét
egy igazi csoda volt -
suttogta Anya
-, vajon mennyibe
kerültvolna?Tess
mosolygott.Ő pontosan
tudta, mennyibe került
a csoda: egy dollárba és
tizenegy
centbe,no és egy
gyermek töretlen
hitébe.
Egy csoda nem a
természet törvényeitől
függ, hanem magasabb
törvények működésétől.
Tudom, hogy
továbbadod a labdát! Itt
van, dobd hát oda
valakinek, aki
jelent valamit a
számodra! A
labda egy kör, illetve
gömb, se eleje, se vége.
Együtt tart bennünket,
mint a Barátok Körét.De
a legnagyobb
kincs számodra látni és
érezni azt a barátságot,
amiben
te részesítesz engem. Ma
én dobtam feléd a
barátság-labdát.
Most rajtad a
sor:passzold tovább
valakinek, aki a barátod.
Ahogy megkapod ezt a
levelet, azonnal küldd
tovább legalább
10
személynek,beleértve
azt is, aki neked
küldte.Én csak
annak küldöm, aki
megérdemli!A
legerősebb kívánság
volt,
amikor a Jóisten
kinyitott egy ablakot,
meglátott engem és
megkérdezett:-
Gyermekem, mi a
legnagyobb
kívánságod a mai
napra?Én azt
válaszoltam:- Uram, arra
kérlek, vigyázz arra, aki
olvassa ezt az üzenetet,
és
a családjára és barátaira
is, mert megérdemlik,
és nagyon
szeretem Őket.
Isten szeretete olyan,
mint az óceán: a
kezdetét láthatod,
de a végét nem.Ez a
levél aznap fejti ki
hatását, amikor
megkapod.Egyeseknek
badarságnak tűnhet, de
az, aki nekem
küldte,lassan átérezte
az üzenetét. Nézzük
meg közösen, hogy
működik-e.
ANGYALOK IGENIS
LÉTEZNEK, de nem
mindig van szárnyuk,
nem
ismerjük fel Őket.Ezeket
a szárny nélküli
angyalokat
BARÁTOKNAK nevezzük,
AMILYEN TE IS
VAGY SZÁMOMRA.Küldd
tovább
ezt az üzenetet igaz
barátaidnak, és ma este
11:11-kor egy jó
dolog fog történni
Veled, valami, amit már
rég hallani
szeretnél.Ez nem vicc,
valaki felkeres, vagy
felhív, és
olyasmit mond el
Neked, amit már nagyon
vársz.Kérlek, ne
szakítsd meg ezTéged választottalak, és
nagyon kiváncsi vagyok
kiktől fogom
visszakapni! "Egy kislány
bement a szobájába és
a szekrénykéje
mélyéről előhúzott egy
lekvárosüveget.
Kiöntötte a padlóra
az üvegben lévő
érméket, és gondosan
számolni kezdte.
Háromszor is
megszámolta, mert a
végösszegnek nagyon
pontosnak kellett
lennie.Nem
hibázhatott.Ezután
óvatosan
visszatöltötte a
pénzérméket az
üvegbe, rázárta a
tetejét,és
kisurrant a hátsó ajtón.A
hat háztömbnyire lévő
patikába
ment, amelynek ajtaja
fölött a nagy vörös
Indián Törzsfőnök
képe volt látható.
Türelmesen várt a
patikusra, hogy
szentelne rá egy kis
figyelmet, de a patikus
éppen nagyon el
volt foglalva.
Tess - így hívták a
kislányt -
megcsoszogtatta a lábát
a
padlón.
Semmi.Megköszörülte a
torkát úgy, hogy a
legkellemetlenebb
hangot adja, amit
csaklehet. Ez sem volt
sikeres. Végül kivett
egy érmét az üvegből
és
megkocogtatta a pult
üvegét. Ez használt!- És
te mit
szeretnél? - kérdezte a
patikus érezhetően
bosszús hangon
-éppen a chicagói
testvéremmel beszélek,
akit már ezer éve
nem láttam - tettehozzá
a patikus, mint aki
választ sem vár
a kérdésére.
- Én pedig az én
testvéremről szeretnék
beszélni veled -
mondta Tess
apatikuséhoz hasonlóan
bosszús hangon. Az
öcsém
nagyon beteg és egy
csodátszeretnék venni
neki.- Tessék? -
fordult hozzá a patikus.-
A neve Andrew és
valami csúnya
dolog nő a fejében, és
az Apukám azt
mondta, hogy csak egy
csoda mentheti meg őt.
Hát, tessék
mondani,
mennyibekerül egy
csoda?- Kislányom, mi
nem árulunk
csodákat. Sajnos nem
tudok neked segíteni -
felelte a
patikus, kissé
megenyhült tónusban.
Figyelj, nekem van
pénzem, meg tudom
fizetni. Ha nem lenne
elég,kipótolom. Csak
mondd meg mibe kerül!
A patikus
testvére, akivel eddig
beszélgetett, jólöltözött
férfi
volt.Lehajolt a
kislányhoz és
megkérdezte:
- Mondd csak, miféle
csodára van az
öcsikédnek szüksége?-
Azt nem tudom -
válaszolt Tess könnyes
szemmel - csak azt
tudom, hogynagyon
beteg és Anyu azt
mondta,hogy valami
operációra volna
szüksége. DeApu nem
tudja megfizetni,ezért
szeretném odaadni az
én pénzemet.
- Mennyi pénzed van? -
kérdezte a chicagói
férfi.- Egy
dollár és tizenegy cent -
felelte Tess alig
hallhatóan. Ez
az összesami van, de
tudok többet is
szerezni, ha kell.-
Nahát, milyen
csodálatos véletlen -
mondta mosolyogva a
férfi -, egy dollár és
tizenegy cent éppen az
a pontos
összeg, ami egy kisfiú
csodájának az ára..
Egyik kezébe tette a
pénzt, a másikkal kézen
fogta a
kislányt:- Vezess engem
haza hozzátok,
szeretném látni az
öcsédet és találkozni
aszüleiddel. Lássuk,
hátha van nálam
egy olyan csoda, amit te
szeretnél.A jólöltözött
férfi Dr.
Carlton Armstrong
volt,sebészorvos, aki az
idegsebészetre
specializálódott. Ingyen
elvégezte az
operációt, és nem
teltbele sok idő, amire
Andrew ismét
otthon volt, épen,
egészségesen.Anya és
Apa boldogan
beszéltek arról az
esemény-láncolatról,
ami idáig
vezetett.- Ez a műtét
egy igazi csoda volt -
suttogta Anya
-, vajon mennyibe
kerültvolna?Tess
mosolygott.Ő pontosan
tudta, mennyibe került
a csoda: egy dollárba és
tizenegy
centbe,no és egy
gyermek töretlen
hitébe.
Egy csoda nem a
természet törvényeitől
függ, hanem magasabb
törvények működésétől.
Tudom, hogy
továbbadod a labdát! Itt
van, dobd hát oda
valakinek, aki
jelent valamit a
számodra! A
labda egy kör, illetve
gömb, se eleje, se vége.
Együtt tart bennünket,
mint a Barátok Körét.De
a legnagyobb
kincs számodra látni és
érezni azt a barátságot,
amiben
te részesítesz engem. Ma
én dobtam feléd a
barátság-labdát.
Most rajtad a
sor:passzold tovább
valakinek, aki a barátod.
Ahogy megkapod ezt a
levelet, azonnal küldd
tovább legalább
10
személynek,beleértve
azt is, aki neked
küldte.Én csak
annak küldöm, aki
megérdemli!A
legerősebb kívánság
volt,
amikor a Jóisten
kinyitott egy ablakot,
meglátott engem és
megkérdezett:-
Gyermekem, mi a
legnagyobb
kívánságod a mai
napra?Én azt
válaszoltam:- Uram, arra
kérlek, vigyázz arra, aki
olvassa ezt az üzenetet,
és
a családjára és barátaira
is, mert megérdemlik,
és nagyon
szeretem Őket.
Isten szeretete olyan,
mint az óceán: a
kezdetét láthatod,
de a végét nem.Ez a
levél aznap fejti ki
hatását, amikor
megkapod.Egyeseknek
badarságnak tűnhet, de
az, aki nekem
küldte,lassan átérezte
az üzenetét. Nézzük
meg közösen, hogy
működik-e.
ANGYALOK IGENIS
LÉTEZNEK, de nem
mindig van szárnyuk,
nem
ismerjük fel Őket.Ezeket
a szárny nélküli
angyalokat
BARÁTOKNAK nevezzük,
AMILYEN TE IS
VAGY SZÁMOMRA.Küldd
tovább
ezt az üzenetet igaz
barátaidnak, és ma este
11:11-kor egy jó
dolog fog történni
Veled, valami, amit már
rég hallani
szeretnél.Ez nem vicc,
valaki felkeres, vagy
felhív, és
olyasmit mond el
Neked, amit már nagyon
vársz.Kérlek, ne
szakítsd meg ezt a
láncot, küldd tovább!
--"

































































































































































































































































































t a
láncot, küldd tovább!
--"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése